HTML

Friss topikok

Linkblog

Az élet minden területén lehetsz segédmunkás, vagy professzor!

2008.06.06. 17:42 Milliomos Bölcsőde

A kishitűség szamárlétrája

Címkék: marketing rizsa állás mlm vállalkozás nélkül milliomos munkanélküli alkalmazott távmunka bölcsőde affiliate mikróvállalkozás

Milliomos bölcsőde: út a kisvállalkozás lehetőségeihez

Gondolatok egy előadás margójára:

 

Nem rég végighallgattam egy előadást online, ami videóra lett felvéve. Az előadó egy fiatal srác volt, Dávidnak hívják. http://www.milliomos-szuletik.com/2008/06/05/hetfoi-eloadas/

Az ő szájából hangzott el, hogy olyan nincs, hogy valaki ne értsen valamihez. Nyilván Te is értesz valamihez, amivel szeretnél is kezdeni valamit.

A kérdés az, hogy tudsz-e, vagy akarsz-e kezdeni bármit is a tudásoddal. És egyáltalában elég-e annyi, hogy értünk valamihez?

Elmesélek egy igaz történetet:

Balatonkenesén a strand bejáratánál van egy büfésor. Az mellett piaci asztalok voltak felállítva (Tudjátok, az a farácsos). Két őstermelő árulta a portékáját egymás mellett. Az egyiknél sor állt, a másiknál pedig egy teremtett lélek sem volt.

Mind a kettő ugyanazt árulta, csak nem ugyanúgy. Amíg az egyik megérkezve kipakolta az áruját és várta a vevőit, a másik egy kicsit több időt töltött el vele, mert neki még a dekorációval is bajlódnia kellett.

Ugyanazt az árút vesszőkosárba tette, ami rafiával volt kitöltve. A pulton piros-fehér kockás abrosz, és mindez ízlésesen elrendezve.

Az eladó sem volt akármilyen figura. Magas, jól megtermett ember volt bozontos szakállal. Erre szokták a lányok azt mondani, hogy vonzóan mackós. Képzeljétek, ott állt ez a megtermett ember ugyanolyan piros-fehér kötényben, mint amilyen az abrosza is volt.

 

Nem akarom magyarázni a történet tanulságait, mert nem hiszem, hogy bármelyikkőtök is másra gondolna, mint én.

Csak egyetlen dolgot emelek ki. Ne azon gondolkozz, hogy abban az iparágban tudnál-e vállalkozni, mert miért is ne tudnál.

Azon gondolkozz el, hogy tudnál-e másképpen vállalkozni, mint az iparágad többi piaci szereplője.

Látod ezért nem akarok előtted a mindent tudó szerepében tetszelegni, mert ezen a földön, csak egyetlen ember tudhatja erre a választ: És az Te vagy, mert Te ismered az iparágadat és annak a lehetőségeit.

Találd meg a választ és garantált a siker. Főleg, ha ráadásúl egy konkurenciával telített piacon indulhatsz el vele...

Következő cikk promója:

Azt fogom benne bebizonyítani, hogy sokkal könyebb dolgod lesz egy konkurensekkel teli piacon, mint konkurencia nélkül.

Milliomos bölcsőde: Előbb DOLGOZZ INGYEN, hogy sikeres kisvállalkozó, vagy mikróvállalkozó lehess!

kulcsszavak milliomos bölcsőde vállalkozás mikróvállalkozás marketing

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://milliomosbolcsode.blog.hu/api/trackback/id/tr39507144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Laci 2008.06.06. 18:58:51

Üdv!

A következők a kérdéseim:

Vállalkozást szeretnék indítani, egy személyeset. Kiváncsi vagyok az alapítás költségeire és hogyanjára, mikéntjére.

Mennyi az a tartalék, amivel illdomos rendelkezni a kezdésnél (hogy amíg nincs bevétel, addig is tudjam fizetni, amit muszáj) + marketing célokra. Külön-külön mennyi...

Belekezdhetek-e ebbe a vállalkozásba egy olyan számítógéppel, aminek nem tudom az összes hardver összetevőjét számlákkal igazolni? (Egyetem alatt raktam össze és a nagy részét nem boltban vásároltam, hanem diáktársaimtól, akik ugye nem adtak számlát.) Vagy vennem kell egy csont új gépet hivatalosan?

Ildiki · http://instantmlm.hu 2008.06.06. 20:11:34

Igen, az a fránya kishitűség!
Úgy vártak tőlünk teljesítményt az iskolában, mintha arra lettek volna kíváncsiak, hogy mit tudunk, de az értékelés mégis arról szólt, hogy mit nem tudunk.
Amikor pedagógus lettem, igyekeztem nem ezt a mintát követni.
Most újra diák vagyok, rengeteg a tanulni valóm, és vágyom is a tanulásra.
Fájlcsere a fejben, és menni fog!

Eszter Erdélyből · http://romania.szuzpiac.hu 2008.06.06. 21:37:15

Szerintem tudnék másképp vállalkozni...

Milliomos Bölcsőde · http://milliomosbolcsode.blog.hu/ 2008.06.06. 22:01:41

Szia Ildiki!

Egy téma kutatása közben összeakadtam a terméketekkel.

Nekem szokásom, hogy nyitva tartok egy Excel táblázatot és ha találok egy érdekes, vagy hasznos oldalt, akkor elmentem feljegyezve a jellemzőít.
Egyes kategóriákat pedig külön munkalapon rendezem.
Ezek későbbi felhasználásuk során a könnyű megtalálhatósága miatt egy nagyon hasznos gyűjteménnyé válnak.

Az MLM építéssel még külön is foglalkozni fogok. Félkész állapotban van egy MlM-bomba nevű projektem, amit hamarosan indítok.

A kishitűségről annyit, hogy véleményem szerint az emberek egy jelentős részénél komoly gátja a fejlődésüknek, mert nem képesek reálisan felmérni a képességeiket és bízni abban.

Nem a kezdeti botlásokkal van a baj. Olyan vállalkozó nem létezik, aki nem égeti meg néha a kezét. Ez is egy tanulási folymata...Ami igazán fontos, az, hogy tanulható.

Milliomos Bölcsőde · http://milliomosbolcsode.blog.hu/ 2008.06.06. 22:13:40

Laci!

Már írtam Neked, de eltünt a bejegyzésem. Én is most ismerkedem vele.

Hosszú volt, ezért nagyon sajnálom. Majd pótolom.
Most csak annyit, hogy nagyon kellene tudnom, hogy miben szeretnél vállalkozni és hol.

Nincs értelme általánoságokban válaszolnom, mert azzal semmire nem mész.

Ha megírod, igérem kimerítő választ fogsz kapni. Ha történetesen meghaladja a válaszadási kompetenciámat, akkor a megfelelő helyre foglak irányítani.

Milliomos Bölcsőde · http://milliomosbolcsode.blog.hu/ 2008.06.06. 22:47:35

Ezster!

Most nagyon megleptél. Őszinte leszek. Megnéztem a honlapodat és ha ez valóban elad, akkor nagyon csodálkozom. 50-400.000 ezer Ft-ot egy ilyen ajánlattal nagyon nehéz kiénekelni a csőrükből.

A teljesség igénye nélkül idézek és hozzáírom én mit gondolok. (Nem biztos, hogy igazam is van!)

Idézet1:

"olyan gyógyhatásokkal bír a modern civilizációs betegségekre, mint tudomásunk szerint jelenleg semmi más."

Tudomásotok szerint, tehát nem biztos. Azaz nem állítható, hogy egyedülálló készítmény.

idézet2:

"A terméknek nincs jelentős konkurenciája a világon, mert hatóerejében toronymagasan (nyolcszorosan) többet tud, mint az eddig létező legjobb termékek."

Nincs jelentős, azaz van. Az, hogy mi számít jelentősnek, az relatív. (Kinek a pap, kinek a papné)

A nyolcszoros meghatározás pedig egyszerűen nálam kiverte a biztosítékot. Ilyen mérőszám nem létezik ennél a terméknél. Egy hiteles statisztika, ami arról szól, hogy klinikai vizsgálatokkal bizonyított, hogy a szedői között 8x kisebb volt a halálozási arány, mint a nem szedők között, ez valós. Ez a kategórikus megállapítás hitelvesztő.

idézet 3:

"Ha a tények olvasata Önnél is hasonló, mint nálunk, akkor kérjük, jelezze ezt felénk az alábbi űrlapon, és felvesszük Önnel szóban a kapcsolatot."

Kezdjük ott, hogy nincsenek tények csak állítások, ami arról szól, hogy így van és puk-tum.

Ez erőltetett szóbeli kapcsolat felvétele pedig azt sugalja, hogy engem nagyon megakarnak győzni valamiről.

Magyar piac elsődleges reakciója egy ilyen megkeresésre az lenne, hogy ez egy piramisjáték.

Kíváncsi lennék arra, mennyire vagy benne. Mennyire hiteles a termék. Mert nem annak hitelességét vonom kétségbe, hanem ezt az eladási technikát. Hiába jó egy termék, ha annak az értékesítését nem támogatja egy hiteles, a bizalmat építő eladási technika.

Laci_81 2008.06.08. 23:26:12

Szia Gábor és köszönöm.

Győrben élek. Szolgáltatás- és info területen vannak ötleteim.
Indításként mindenképpen egyéni vállalkozásban gondolkodom, mivel úgy tudom, egyedül (1 személyként) csak azt tudom bejegyeztetni.

Arra vagyok kiváncsi, hogy mennyibe kerül az alapítás? Miket kell beszerezni hozzá?

Mik a fix havi költségek abban az esetben, ha mellékállásban kezdek bele?

Mennyi tartalékkal kell rendelkeznem marketing célokra?

Egyelőre ennyi.:)

Milliomos Bölcsőde · http://milliomosbolcsode.blog.hu/ 2008.06.09. 11:10:32

Szia Laci!

Egyszemélyes céget lehet alakítani kft formájában is az új jogszabályok alapján. (Erre is kitérek majd)

Nem akarok elébe menni a válaszadásnak. Kérek egy kis időt, összeszedek minden információt és felteszem válaszban.

Laci_81 2008.06.09. 12:38:49

Előre is köszi Gábor.:)

Várni fogom.

Ildiki · http://instantmlm.hu 2008.06.11. 21:09:56

Szia, Gábor!

Fölkeltetted az érdeklődésemet:
„Nekem szokásom, hogy nyitva tartok egy Excel táblázatot és ha találok egy érdekes, vagy hasznos oldalt, akkor elmentem, feljegyezve a jellemzőit."
Örülök, hogy érdekesnek vagy hasznosnak találtad az oldalamat... vagy a termékünket... ez annyiban mindegy, hogy én nagyon büszke vagyok arra, amit értékesítek, mert én magam is értékesnek találom.
Az oldalt már én töltöm meg tartalommal, de ehhez kellett egy jó termék.
Bár továbbra is azt vallom, hogy a titok nyitja én vagyok: magamról is el kell végre hinnem, hogy értékes vagyok. Át kell lépni a kishitűségen, ami fogva tart(ott). Minden itt kezdődik!!!

Gergő bá' 2008.06.16. 15:53:44

Laci!

egyéni vállalkozás hogy kell 10ezer forint plusz erkölcsi bizonyítvány(2000 forint)

12ezer összesen. ezen kívül ilyen apróságok mint pl pénztárkönyv (500 huf), számlatömb(szintén 500 huf), könyvelői díj, amit megspórolhatsz, ha magad csinálod az adóbevallást.
süti beállítások módosítása